In de Gereedschapkamer liggen tools waarmee strategische communicatie in al haar verschijningsvormen ‘gemaakt’ kan worden. Leer de kneepjes van het vak!

Zelf je influencer zijn

Begrip ontstaat door te kijken vanuit de ander. Dat vergroot de kans op aandacht en vertrouwen. De pen en het plaatje maken niet zomaar een ‘praatje’, ze zijn de beste influencers die vóór jou werken!

Story-to-Glory-protocol

Iedere doelgroep kent zijn eigen dynamiek en kenmerken. Ontvangers zijn ook zenders! ‘Cruciale interpretatie’ maakt het verschil tussen ‘glory’ of een ‘poor story’. Het NOW protocol ondersteunt.

Advies & Services

Zodra we een kans-carrière hebben vastgesteld, voegen op basis van de uitrolplannen de specialisten zich aan tafel. Het stap-voor-stap te bereiken succes gaat vervolgens officieel van start!

Gefaseerd te werk gaan

Beschikken over het juiste gereedschap, is vaak het halve werk. Een analyse en verbeterplan van deze middelen is noodzakelijk. Het vangen van de doelstellingen in een communicatieplan is cruciaal. We hebben een checklist per ontwikkelingsfase samengesteld. Hierin komen aan bod: Concept, Plan, Testen, Cijfers, Pitch, Realisatie en Start.

Communicatieve strategie

Achter iedere strategische communicatie staat een communicatieve strategie. Bij de juiste inregeling bieden beide de handvatten om met de actualiteit mee te kunnen bewegen. Het gereedschap hiervoor begint bij de ‘figuurzaag’ die de schets van het bedrijf in wording nabootst. We worden gezien als het vakkundige baken voor onze pioniers en klanten.

Kleine stappen, grote doelen

De processen lopen niet alleen uiteen, ze doorkruizen elkaar ook. Het ontwikkelplan zorgt ervoor dat kleine maar zeer relevante stappen gezet worden richting het beoogde grotere doel. We hebben veel ervaring met het stap voor stap winnen van vertrouwen en het bouwen aan sterke reputaties. De gereedschapen komen daarbij handig van pas.